ноември 5, 2019 admin

Маркетинг чрез съдържание

Полезното съдържание трябва да бъде в основата на вашия маркетинг

Традиционният маркетинг става все по-малко ефективен и като перспективен търговец, трябва да сте запознат и с останалите варианти.

Въведете маркетинг чрез съдържание.

Съдържателният маркетинг е стратегически маркетингов подход, фокусиран върху създаването и разпространението на ценно, уместно и последователно съдържание, за да се привлече и задържи ясно дефинирана аудитория – и в крайна сметка да стимулира действие в клиента.

Вместо да раздавате продуктите или услугите си, предоставяте наистина уместно и полезно съдържание на вашите потенциални клиенти, за да им помогнете да решат проблемите си.

Маркетингът на съдържанието се използва от водещи марки

Нашите изследвания показват, че по-голямата част от маркетолозите използват content marketing. Всъщност той се използва от много видни организации в света, включително P&G, Microsoft, Cisco Systems и John Deere. Извършва се и от малки фирми и магазини по целия свят. Защо? Защото работи.

Маркетингът на съдържанието е добър за Вас и вашите клиенти

По-специално има три основни ползи за предприятията, които използват маркетинг чрез съдържание:

  • Увеличени продажби.
  • Намаляване на разходите.
  • По-лоялни клиенти.

Компаниите ни изпращат информация през цялото време – просто през повечето време това не е много уместно или ценно. Именно различията в подхода прави маркетинга чрез съдържанието толкова интригуващ в днешната среда на хиляди реклами, облъчващи аудиторията.

Маркетингът е невъзможен без добро съдържание

Независимо какъв тип маркетингови тактики използвате, съдържателният маркетинг трябва да бъде част от вашия процес, а не нещо отделно. Качественото съдържание е част от всички форми на маркетинг:

  • Маркетинг на социалните медии: Стратегията за маркетинг на съдържание е по-важна от стратегията за социални медии.
    SEO: Търсачките избутват нагоре сайтовете, които публикуват качествено и постоянно съдържание.
  • PR: Успешните PR стратегии разрешават проблеми, от които се интересуват читателите.
  • PPC: За да работи PPC (плащане на клик) , трябва да има ефикасно съдържание зад него.
    Входящ маркетинг: Съдържанието е от ключово значение за стимулиране на входящия трафик и потенциални клиенти.
  • Съдържателна стратегия: Съдържателната стратегия е част от повечето стратегии за маркетинг.

Ако сте заинтригувани и сте готови да научите повече, можем да помогнем. Имате нужда от съвет,  специфичен за вашата фирма? Свържете се с нашите консултанти и ще изготвим специфичен план за Вашите нужди.
Не се колебайте да ни потърсите!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Contact

Свържете се.

Ще се радваме да се свържете с нас за повече информация
за предлаганите от нас услуги.

Да поговорим за проекта ви

С удоволствие ще помогнем за реализирането на проекта ви.

Да поговорим за идеята ви

Насреща сме за осъществяването и реализирането на вашите идеи.

Да поговорим за съдържанието ви

Ако имате нужда от съдържание в онлайн пространството – обърнете се към нас.

Обадете се: +359 876 950 127

Contact